A,

hejsan alla läsare ! förlåt för dålig uppdatering.. men hade gäster i går tills i morse, men jag hade i alla fall lite kul i går..
först åkte jag till t-centralen och träffa sofie och linnea för vi skulle möta upp annica i centralen för hon kom hem i går från dalarna, sen var jag tvungen och åka hem och sen så fixa jag mig lite snabbt och och sen kom alla gäster... sen titta jag och micke (han går i min skola och våra föräldrar är typ ''bästisar'') csi miami, csi är så hiiiiimla bra tittar alltid på det och det gör ju micke oxå så klart;P hahah men sen när vi tittade färdigt på avsnittet så tänkte vi att vi skulle titta på en skärkis men istället blev det nån film som heter doom istället:P den hanlade om nåt jävla virus så alla blev miffon och så men det var faktiskt bra, sen när den var färdig så tittade vi på csi miami igen:) sen åkte han och jag gick och la mig.. och i dag har jag inte gjort nånting bara åkt till pappa, men i morron så ska jag vara med linnea, hon ska sova här och så men skriver lite i morgon;)
så shulululu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0