trööött....

god förmiddag alla läsare i dag vakna jag kanske för tio min sen.. igentligen skulle jag åka till högdalen och byta tillbaka våra batteri sen skulle jag vara med sofie men jag fick ont i huvudet så jag skrev till henne att vi träffas i morgon istället så nu ska vi göra det(: och i går så var jag i högdalen med ami ebba och sofie sen skulle sofie dra hem så vi gick och åt i bandhagen sen så var jag tvungen ladda min mobil så ami ringde runt sen ringde hon pontus (sofies pojkvän) och fråga om vi kunde få gå på toa hos han och om jag kunde ladda min mobil och sen skulle vi köpa mat åt han så gjorde ebba det. sen gick vi till han och vi fick typ bara gå på toa för han hade inte en sony ericsson laddare-.- suuuck! sen fick han sin mat och ebba sina pengar sen gick vi ut utanför hans port och då börja vi snacka och så jag satt på hans moppe och ebba på en cykel och ami sen så drog vi till bandhagensskola och sen kom sofie och alice sen drog vi till högdalen och möte upp julia och så sen åkte jag hem och sov(; men lägger kanske in ett inlägg senare i dag... jag blir så trött på den här datan man kan inte ladda över bilder till bloggen!-.- suuuuuuuuuuck....              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0