<3

det är nåt som fattas i mitt liv, jag har ju helt underbara vänner, bekanta & familj, men det är ändå nåt som fattas i mitt liv och det är en pojkvän.. jag vill ha en pojkvän som älskar mig för den jag är ,som alltid är där för en som man kan älska, en som finns där dag och natt, som helt enkelt en bästis brukar göra, att den alltid kommer finnas där för den.. jag vill verkligen ha en underbar pojkvän som man kan mysa med och som alltid tar mig i första hand och som alltid håller om mig och inte släpper om mig! och det ska jag fan fixa den här sommaren helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer sexi ;)

2009-06-18 @ 01:17:05
Postat av: amanda!

vem e du?:)

2009-06-27 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0