ingen rubrik..

nu har jag dunkat musik ett tag nu, och jag älskar verkligen erik hassle - hurtful, jag bara ÄLSKAR den så j*vla hårt!
men håller snacka med min knasiga men ändå urgulliga bästis wilma :) hon är så himla skön att vara med hahah hon får mig att skratta hela tiden xD.. jag älskar verkligen mitt crew ;) är så himla glad att jag började i sofia skolan!:D men i dag tänkte jag gå lägga mig tidigt så jag kommer upp i morron har lagt mig vid 3-4 den här helgen och vaknat typ 12 timmar senare:P men i morron ska jag träffa min linda binda och mysa lite med henne, sen ska jag kanske träffa pierre :) men får se ;) men hörs puss på rumpan<3
jag och wilma på min födelsedag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0