inte högdalen i dag..

i dag vakna jag vi halv ett, och jag bara tänkte nääe, jag orkar inte åka till högdalen elr göra nånting bara ligga i sängen och ta det lung't ! men i morgon blit det verkligen högdalen . men jag orkar verkligen inte med det här vädret det är så tråååkigt och jag hoppas att det blir varmt & soligt i morron i alla fall (: men man vet ju aldrig med vädret det kan ju ändras hela tiden men ska tittat på aftonbldet om det blir fint väder elr inte ... men om 4 dagar åker jag till turkiet i två sköna veckor, och jag kommer sakna alla mina vänner & en viss person<3 men nu ska jag hitta på att göra nåt nu. löve ya !

och här är dagens låt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0