mcdonald's

nu har jag ätit färdigt. men när jag satt och åt tänkte jag, hur fan kan man vilja äta typ 100 cheeseburgare elr se hur mycket mat man kan äta:S det är sjukt.. elr dem som vill bli världens tjockaste kvinna/man och dem äter hela tiden och blir bara tjockare och tjockare, tänk om dem har barn som kanske bara är 1-10 år och fattar inte vrf deras mammor elr pappor bara blir tjockare och tjockare för varje dag elr dem som är 12-17 år som måste se till att deras mamma/pappa ska äta hela tiden, men det brukar vara mest kvinnor som äter och bara bli tjockare för varje dag.. men det sjukaste är att det finns män som blir kåta av att se deras fruar/flickvänner äter, elr att det finns tjocka modeller. tänk dem som har anorexia som tycker dem är tjocka och dem vill vara smala och dem svälter sig själv och tar ett tabletter så dem blir smalare och till slut hamnar dem på sjukhus elr så dör dem och det är exakt samma sak om man blir för tjock så dör man. det finns jätte många som dör av anorexia elr att man är så tjock att kroppen inte orkar mer. man ska inte svälta sig elr äta för mycket för det är inte bra för kroppen man ska äta lagom mkt mat och man ska äta frukost, lunch och middag för till slut kan kroppen inte orka mer för man inte har ätit ! och man ska inte äta för mkt skräpmat för det orkar inte heller kroppen med man kan äta det då och då.. jag är faktiskt nöjd med kropp och det ska alla vara om sina kroppar! men lägger in ett inlägg senare(:
jag skulle inte vilja var nåt av dem:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0