soooommar

har precis kommit  hem,har varit i stan med linda och åt lunch med henne det var jätte mysigt, sen skulle jag möta min syrra i slussen för jag ska hämta lindas chinos, men nej sen skulle vi åka hela vägen till liljeholmen.. men sen åkte vi hem till min mamma och hämta dem och på vägen dit träffa vi frida, viktoria, rikard och pierre så vi sa hej till dem och skynda oss i väg för linda skulle vara hem tidigt för hon skulle packa sin väska för hon ska till landet i dag, men ska oxå packa min väska i dag med sommar kläder jag ska ta med till mamma för vi ska till turkiet om TVÅ DAGAR:D det är så kul !:) men ska ta det lung't och gå ut och sola nu.. så puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0