turkiiiiet!:D

Nu är jag i turkiet ! det är fett varmat, det är väsrta lyxhotellet så man är väldigt glad :D jag solar och badar varje dag men pressar med min solbränna:d ska bli skit brun innan jag kommmer hem... men åker hem om 6 dagar men har varit här i 10 dagar ! men jag har åkt ut med båt i havet en heldag med min styvpappa och styvbror och sen har vi åkt vattenskotter:D och på måndag ska vi åka bananbåt elr vad det nu är med det är skiiit kul i alla fall och brorshan bjuder;) så då måste man ju åka för fan! och vi kom precis hem från en konsert elr vad det nu var:P men hörde typ i går att michael jackson är död :o det visste man inte men skriver om 6 dagar när jag har kommit hem !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0